انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
نويسندگان
محمد دیندار
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 73842
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


  <-PostCategory-> 

 این یه تست روانشناسی فوق العاده ست، لطفا صادقانه جواب بدین و جواب ها رو دقیق تو ذهنتون نگه دارین و در ادامه مطالب با بررسی ها مقایسه کنید، لطفا قبل از جوابگویی خودتون به سوال ها، هیچ کدوم از پاسخ ها رو نخونین، چون نتیجه ی نهایی نادرست در میاد!!!

 

1-   در جنگل در حال قدم زدن با شخصی هستید، شخص همراه شما کیست؟

2-    باز هم در جنگل، قدم می زنید. حیوانی را می بینید. می توانید بگویید چیست؟

3-   چه تعامل یا ارتباطی بین شما و آن حیوان ایجاد می شود؟

4-   به اعماق جنگل می روید. وارد محوطه ای بدون درخت می شوید و در مقابل خود، خانه ی رویایی و ایده آلی را که در ذهن داشتید می بینید، آن را توصیف کنید؟

5-   آیا دور خانه ی شما نرده یا توری وجود دارد؟

6-   وارد خانه می شوید. به اتاق ناهار خوری می روید و میز ناهار خوری را می بینید. توضیح دهید روی میز و دور و بر آن چه می بینید؟

7-   از در پشت خانه خارج می شوید. بر روی چمن ها یک فنجان قرار گرفته است. جنس فنجان از چیست ( سرامیک، شیشه، کاغذ، چینی، پلاستیک و...) ؟

 

8-   با فنجان چه می کنید؟

9-  در حاشیه و اطراف خانه قدم می زنید و خود را کنار آب می بینید، آبی که می بینید چه نوع است (اقیانوس، دریاچه، دریا، رودخانه، نهر و ...) ؟

10- چگونه از روی آب می گذرید؟



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:11 توسط محمد دیندار |
برنامه امتحانی رشته مهندسی مخابرات مجتمع آموزش عالی تربت حیدریه  <-PostCategory-> 

                                                                                                           

رياضي مهندسی 1391/03/23 8:00
تحلیل سیگنال 1391/03/25 8:00
آمار و احتمالات 1391/03/28 8:00
دیجیتال کاربردی 1391/03/31 8:00
برنامه نویسی 1391/04/03 8:00
تاریخ 1391/04/05 14:00
معماری کامپیوتر 1391/06/06 8:00

+ نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:4 توسط محمد دیندار |
بلندترین برج مخابراتی جهان  <-PostCategory-> 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:46 توسط محمد دیندار |
رادیوتلسکوپ ۶۴ متری پارکس در استرالیا  <-PostCategory-> 

 رادیوتلسکوپ ۶۴ متری پارکس در استرالیا

رادیو تلسکوپ نوعی آنتن رادیویی است که در اخترشناسی رادیویی به منظور پیدا کردن و جمع آوری اطلاعات از ماهواره‌ها و کاوشگرهای فضایی و هر گونه منبع رادیویی در فضا استفاده می‌شود. این نوع تلسکوپ‌ها با تلسکوپ‌های نوری متفاوت اند چون فقط می‌توانند از منابع رادیویی اطلاعات بگیرند. رادیو تلسکوپ‌ها دارای دیش‌های بزرگی هستند که به صورت تکی یا چند تایی کار می‌کنند و معمولاً برای جلوگیری از تداخل امواج الکترومغناطیسی منتشر شده از تلویزیون و رادیو و رادار و...در مکان‌های خالی از جمعیت واقع شده‌اند این دقیقا مانند تلسکوپ‌های نوری است که باید از آلودگی نوری پرهیزکند. رادیو تلسکوپ برای مطالعه رخدادهای رادیویی از ستاره ها, کهکشان‌ها اخترنما‌ها، و سایر اشیا فضایی استفاده می‌شود


+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:46 توسط محمد دیندار |
:: گزارش تصویری ویژه : برترین تصاویر نجومی سال 2011  <-PostCategory-> 

 برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید.نظر یادتون نره



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:46 توسط محمد دیندار |
شرکت سونی از دو تلفن ضد آب Xperia Go و Xperia Acro S به صورت رسمی پرده برداری کرد. ...  <-PostCategory-> 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:46 توسط محمد دیندار |
حل یک مسئله پیچیده ریاضی که بیش از 300 سال پیش توسط نیوتون مطرح شده بود.  <-PostCategory-> 

 به گزارش خبرگزاری مهر، شوریا ری روی چگونگی محاسبه دقیق مسیر پرتاب موشک تحت نیروی جاذبه در معرض فشار هوا کار کرده بود.

این نوجوان هندی تبار اظهار داشت که درحالی که روی یک پروژه مدرسه کار می کرده، مسئله ای را حل کرده است که قرنها ریاضیدانها را به خود مشغول کرده بود.

ری برای تلاشهای خود یک جایزه تحقیقاتی دریافت کرد و از سوی رسانه های آلمانی لقب نابغه گرفت اما خود این اقدام را صرفا به کنجکاوی یک دانش آموز نسبت داد و گفت: وقتی که برایمان توضیح دادند این مسائل هیچ راه حلی ندارد، فکر کردم که ضرری در تلاش برای یافتن راه حل نیست.

خانواده ری وقتی که وی 12 ساله بود به آلمان مهاجرت کردند و پدرش در یک کالج تکنیکال به عنوان مهندس استخدام شد. وی اظهار داشت که پدرش عطش ریاضیات را در وی به وجود آورده و از سن شش سالگی ریاضی را به وی آموخته است.

نیوتن این مسئله را که مربوط به حرکت موشکها در هوا می شود را در قرن هفدهم مطرح کرد. ریاضیدانها تاکنون توانسته بودند راه حلهای جزئی برای این مسئله ارائه کنند.

براساس گزارش هرالد سان، ری همچنین مسئله دیگری را که در رابطه با برخورد یک جسم به دیوار بوده و در قرن نوزدهم مطرح شده نیز حل کرده است.

هر 2 مسئله حل شده توسط این نوجوان در عرصه دینامیک است و انتظار می رود که راه حل های وی سهم بیشتری در بررسیهای دقیق تر در این عرصه و همچنین عرصه بالیستیک داشته باشد.


+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:45 توسط محمد دیندار |
رحلت جانسوز امام خمینی (ره) تسلیت باد  <-PostCategory-> 

 

 

با رفتن تو ترانه بی‏مفهوم است

منظومه عاشقانه بی‏مفهوم است

باید که چو ابر روز و شب گریه کنیم

لبخند در این زمانه بی‏مفهوم است

 

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد

 

 

 


+ نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
استفاده از الماس براي تقويت حافظه سيستم هاي الکترونيکي  <-PostCategory-> 

 

محققان دانشگاه 'جانز هاپکينز' روشي را ابداع کردند که در آن با استفاده از الماس، سرعت و مدت‌زمان نگهداري اطلاعات در سيستم‌هاي ذخيره‌سازي به‌نحو چشمگيري افزايش مي‌يابد.به گزارش ايرنا، در اين روش جديد نوعي آلياژ خاص متشکل از 'ژرمانيوم'، 'آنتي‌موان' و 'تلاريوم' که در ساخت حافظه‌هاي تغيير فاز کاربرد دارد، با الماس جايگزين مي‌شود. حافظه‌هايي که به اين روش ساخته مي‌شود، 100 برابر سريع‌تر از حافظه‌هاي فلش است و تا 100 هزار بار امکان بازنويسي اطلاعات را فراهم مي‌کنند. در حال حاضر شرکت‌ آي‌بي‌ام و ساير شرکت‌هاي سخت‌افزاري، اين فناوري را براي توليد تراشه‌هايي با قابليت 5 ميليون بازنويسي مورد استفاده قرار مي‌دهند.


+ نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
هشدار به کاربران فيس بوک درباره ترفند جديد آلوده کردن رايانه‌ها  <-PostCategory-> 

 شرکت امنيتي سوفوس درباره ترفند جديد براي آلوده کردن رايانه هاي کاربراني که از فيس بوک استفاده مي کنند، هشدار داد.به گزارش فارس، اين شيوه کلاهبرداري به ويژه آن دسته از کاربران فيس بوک را تهديد مي کند که از ويژگي Timeline اين سايت استفاده مي کنند.

محققان سوفوس مي گويند هکرها در اين ترفند مدعي مي شوند ابزاري را طراحي کرده اند که مي تواند قابليت Timeline را از صفحه فيس بوک کاربران حذف کند.در اين روش، از کاربران فريب خورده خواسته مي شود پلاگين خاصي را روي مرورگر خود نصب کنند. اين پلاگين که به زبان ترکي استانبولي طراحي شده است، در عمل دسترسي مهاجمان به اطلاعات شخصي کاربران را ممکن مي کند.


+ نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
مهندسي الکترونيک در آندرويد  <-PostCategory-> 

 

اين هفته براي دانشجويان فني‌ مهندسي و حتي دانش‌آموزان دبيرستاني که سر و کارشان با مدارهاي الکترونيکي است، سه پيشنهاد جالب داريم. به اين منظور قصد داريم سه نرم‌افزار به نام‌هاي Every Circuit و Droid Tesla و ElectroDroid را به شما معرفي کنيم.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
میلاد تقى نهم امام است امروز ...  <-PostCategory-> 

 

میلاد تقى نهم امام است امروز
در کشور جود، بار عام است امروز
تبریک فرشتگان به درگاه رضا
هم در صلوات است و سلام است امروز


+ نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت 9:3 توسط محمد دیندار |
ارائه ساعت هوشمند با قابليت نمايش پيامک  <-PostCategory-> 

 

دانشمندان به عنوان نخستين ساعت هوشمند قرن بيست و يکم، دست به ساخت نوعي ساعت زده اند که در کنار تلفن همراه کاربر به دريافت و نمايش پيام هاي متني مي پردازد.

به گزارش ايسنا، ساعت پبل از صفحه جوهر الکترونيکي برخوردار است و کاربران مي توانند آن را با برنامه هاي گوشي هاي هوشمند آيفون و آندرويد منطبق کنند.

اين ساعت همچنين قابل تنظيم است و مي توان تصاوير مختلف و برنامه هاي متصل به اينترنت مناسبي را براي آن دانلود کرد.

به گفته محققان، پبل با بلوتوث به گوشي تلفن همراه متصل مي شود و با لرزش، کاربران را از پيام هاي جديد آگاه مي کند.

دوچرخه سواران و موتورسواران مي توانند از اين ساعت مانند رايانه استفاده کنند و به جي پي اس گوشي هوشمند براي نمايش سرعت، فاصله و روند دسترسي داشته باشند.

همچنين دوندگان نيز مي توانند از همين قابليت ها روي مچ دست خود برخوردار شوند. براي شنيدن موسيقي از گوشي تلفن همراه نيز مي توان از فشار يک دکمه روي اين ساعت استفاده کرد.


+ نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
راهکارهاي رفع کند ي اينترنت  <-PostCategory-> 

 هميشه دليل کند بودن شبکه مربوط به خدمات اينترنتي ISP و مخابرات نيست بلکه ممکن است دلايل ديگري داشته باشد. هر کاربري در چنين شرايطي مي تواند به راهکارهاي زير عمل کند تا شايد اين مشکل برطرف شود.استفاده از دستور Ping : اگر در اتصال به اينترنت دچار مشکل شده ايد ابتدا بايد مطمئن شويد که اتصال شما با اينترنت برقرار است يا خير. براي اين کار به سراغ کادر فرمان برويد و عبارت cmd را در آن تايپ کنيد؛ حال در پنجره باز شده دستور Ping را به عنوان مثال به صورت ping google.com بنويسيد تا متوجه شويد که آيا هيچ پاسخي از طرف ISP دريافت مي شود يا خير. اگر پاسخي دريافت شد به اين معناست که به اينترنت متصل هستيد و مشکل از جاي ديگري است.غيرفعال کردن کانکشن اينترنت: اگر با زدن دستور بالا پاسخي دريافت نکرديد، با غير فعال کردن کانکشن اينترنت و دوباره فعال کردن آن اتصال هاي بي سيم خود را کنترل کنيد. اين کار بيش از آن که فکر کنيد در حل مشکلات موثر است. اما اگر اين کار جواب نداد، از برنامه رفع مشکل شبکه ويندوز (Windows network troubleshooter)، با راست کليک کردن روي آيکن اتصال بي سيم و پيگيري مراحل استفاده کنيد. اما اگر هنوز هم دچار مشکل بوديد، احتمال زيادي وجود دارد که اتصال به اينترنت شما به طور سخت افزاري يا از شبکه دچار مشکل شده باشد. بارگذاري کند صفحات: بعضي مواقع مشکل قطع بودن اتصال به شبکه نيست بلکه پاسخ کند در زمان وبگردي است که کاربر را دچار مشکل مي کند. در اين حالت بعد از کند بودن اينترنت سراسري احتمال ديگري که وجود دارد اين است که مرورگر شما دچار مشکل است و مدام هنگ مي کند. در اين حالت يا اين مرورگر را RESET کنيد و يا به روزرساني کنيد تا مشکل برطرف شود.


+ نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
طراحي رايانه‌اي در ابعاد USB  <-PostCategory-> 

 

رايانه‌هاي آينده در ابعاد يک USB بي‌سيم خواهد بود که تلويزيون را به يک رايانه تمام عيار تبديل مي کند. به گزارش ايسنا، با يو اس بي «Cotton Candy» مي‌توان هر تلويزيوني را به يک رايانه با سيستم عامل آندرويد، دستگاه بازي HD و واژه‌پرداز از طريق اسناد گوگل (Google Documents) مبدل کرد و تنها به يک صفحه کليد و ماوس نياز است. رايانه «Cotton Candy» با سيستم عامل چندگانه شامل سيستم عامل آندرويد يا سيستم عامل روميزي «اوبونتو» ‌(Ubuntu)‌ که سيستمي مشابه ويندوز است، کار مي کند. اگرچه اين رايانه کوچک تنها 21 گرم وزن دارد، اما داراي يک پردازنده (A9 (1GHz سامسونگ، پردازنده گرافيکي 1.2 GHz، بلوتوث و سيستم واي فاي است.


+ نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
ايران به جمع معدود کشورهاي صاحب فناوري ساخت سامانه موقعيت ياب ماهواره پيوست  <-PostCategory-> 

 

با موفقيت دانشمندان فضايي ايران در شکستن سد ديگري از تحريم ها، سامانه ستاره ياب ملي با عنوان «نصير۱» به عنوان ابزار ناوبري و کمک ناوبري براي تعيين موقعيت ماهواره هاي در حال حرکت در مدار ساخته و رونمايي شد.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,ساعت 8:56 توسط محمد دیندار |
¸.•´لیلة الرغائب`•.¸¸.•´شب آرزوها`•  <-PostCategory-> 

 

 

دلم گرفته ...

وقتی میگن امشب می تونی هرآرزویی داری بگی ،

بغض گلوم رو میگیره!

وقتی یادت میندازن که یکی هست ، یکی هست که صدات رو میشنوه

یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره ،

یکی نزدیک تر از اونچه که فکرش رو بکنی!

دستام خالیه! خودم لبریز گناه!

اون میشنوه ... همیشه میشنوه... بگو

بگو که چقدر بهش نیاز داری ...

خوردی زمین، خسته ای، میخوای دستاتو بگیره و بلندت کنه!

بگو ، هرچی تو دلته... بریز بیرون...فریاد بزن...

خودش گفته!

اون قول داده!

*********************************************************

خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون.

خدایا ما را آن ده که آن به.

 

خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان.

*********************************************************

اگه امشب دلت تا یه جاهایی پرکشید ما رو هم از یاد نبر!

ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

شرمنده دوست جونا

 

نتونستم به همه سر بزنم. آخه دارم میرم مسافرتهورا

برگشتم بهتون سر میزنم. باباااااا

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:30 توسط محمد دیندار |
نسخه جديد فونت نستعليق ارائه شد  <-PostCategory-> 
نسخه جديد فونت نستعليق با رفع برخي اشکالات گذشته، توسط دبيرخانه شوراي عالي اطلاع  رساني به صورت رايگان ارائه شد.به گزارش مهر، فونت نستعليق در وبگاه دبيرخانه شوراي عالي اطلاع رساني به نشاني www.scict.ir قابل دسترسي است.

+ نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:30 توسط محمد دیندار |
همه وسايل برقي منزل را اينترنتي کنترل کنيد!  <-PostCategory-> 

ايده طراحي خانه هوشمند و اتصال تمام لوازم برقي منزل به اينترنت از طريق بورد Electric Imp امکان پذير شد.به گزارش ايسنا، در خانه‌هاي آينده يخچال هم مي‌تواند محتويات و يا اتمام شير و کره را از طريق سيستم Wi-Fi‌ به صاحبش اعلام کند؛ لامپ مي‌تواند هم زمان با غروب خورشيد و بدون نياز به تنظيمات مخصوص روشن شود، سيستم گلخانه به طور خودکار و در زمان خشک شدن خاک به گياهان آب بدهد.با نصب صفحه مدار Electric Imp هر دستگاهي بدون نياز به سيستم‌هاي سخت افزاري يا نرم‌افزاري به اينترنت متصل مي‌شود.برنامه اين نرم‌افزار بسيار ساده است و از گرافيگ drag-and-drop براي تنظيم دستورات استفاده مي‌کند، اما کاربران نيز به راحتي مي‌توانند آن را برنامه‌ريزي و به آن دستورات جديد اضافه کنند.


+ نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت 18:57 توسط محمد دیندار |
دانستني هاي همراه /فناوري موتور توليد صداي طبيعي ديجيتال (DNSe)  <-PostCategory-> 

 يکي از اصطلاحاتي که به عنوان ويژگي برخي از تلفن هاي همراه امروزي عنوان مي شود واژه DNSe است که کوتاه شده عبارت «Digital Natural Sound engine» است. اين فناوري به کمک پردازش سيگنال هاي ديجيتال نوعي صداي ديجيتال اصلاح شده را در طبيعي ترين حالت ممکن به کاربر ارائه مي کند. اين فناوري ابتدا توسط سامسونگ ويژه تلويزيون ها و ديگر لوازم صوتي و تصويري توليد شد واکنون به تلفن هاي همراه نيز راه پيدا کرده است.هدف اين فناوري آن است که صداي ديجيتال را با کيفيت طبيعي به گوش کاربر برساند، به اين صورت که موتور پردازشگر صدا، نتيجه را با جلوه هاي طبيعي بهتري نسبت به روش هاي معمول توليد مي کند و تحويل کاربر مي دهد.به اين ترتيب و براساس ادعاي سازندگان اين فناوري، سامانه DNSe مي کوشد با جبران محدوديت هاي طبيعي گوش دادن موسيقي به وسيله دستگاه هاي قابل حمل، صدايي نزديک به کيفيت منبع اوليه را توليد کند چراکه طبيعي است تمام دستگاه هاي قابل حمل مانند تلفن هاي همراه، در توليد صدا نسبت به دستگاه هاي پيچيده خانگي داراي محدوديت ها و نواقصي باشند.جلوه «سالن موسيقي» کمک مي کند که کاربر، صداي خروجي از دستگاه قابل حمل را با همان پژواک و بازگشت صدا در سالن هاي بزرگ تجربه کند و يا با استفاده از جلوه «سه بعدي» مي توان با ترکيب 2 صداي جداگانه در 2 بلندگو، صداي طبيعي و داراي عمق را ايجاد کرد؛ همچنين با جلوه هاي «افزايش شفافيت صدا» ، «تقويت کننده باس» و همچنين جلوه صوتي «مخصوص خيابان» مي توان حتي در خيابان هاي شلوغ و محيط هاي پرسروصدا نيز از شنيدن موسيقي لذت برد.سامانه DNSe همچنين به کاربراني که جلوه هاي موجود براي آن ها کافي نيست ، امکان مي دهد با استفاده از يک اکولايزر قدرتمند، جلوه هاي موردنظر خود را توليد کنند. البته کاربران نبايد سامانه DNSe را با سامانه DNle که مربوط به توليد تصاوير بهتر در تلويزيون است اشتباه بگيرند.


+ نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت 18:50 توسط محمد دیندار |
ساخت تلويزيون هايي با قاب ناپديد شونده!  <-PostCategory-> 

 

تلويزيون هاي آينده صفحات بسيار باريک و شفافي خواهد داشت؛ که در زمان خاموشي،  ظاهرا ناپديد مي شود.به گزارش ايسنا،  فناوري «TOLED (دستگاه ارگانيک شفاف نورافشان)» در حال حاضر به شکل نسبتا اوليه ظهور يافته که در آينده توليد صفحات با اين اندازه را ممکن خواهد کرد.محققان آلماني با استفاده از فناوري جديد در ترکيب ال سي دي معمولي، تلويزيون جديدي طراحي کرده اند که باعث ايجاد تصاوير جامد غير شفاف متحرک با توليد رنگ غني و طيف کامل از سياه يکدست تا سفيد مي شود.همچنين طراحي هاي مفهومي ديگري نيز وجود دارد که شامل تلويزيون هاي عمودي و دستگاه هاي داراي مناظر چرخان است.


+ نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت 18:50 توسط محمد دیندار |
مطالب پيشين
» نکاتي براي خريد لوازم جانبي رايانه لوحي (1)
» کتابخانه ديجيتالي براي کتاب‌هاي ديجيتالي!
» طراحي صفحه نمايش چند لمسي با قابليت استفاده هم زمان از قلم و دست
» راهکارهاي حفظ امنيت وبلاگ (قسمت دوم)
» فارسی کردن اعداد درMicrosoft Word
» صرفه جویی در مصرف باتري و بالا بردن عمر آن
» رفع مشکل مشاهده صفحاتSave شده توسط IE7
» برنامه هاي پخش شده از تلوزیون را دانلود کنید!
» از سی دي هاي سوخته خود مجدد استفاده کنید!
» 3 راه براي دانلود ویدئوهاي آنلاین
» افزایش صداي اسپیکر هر نوع گوشی همراه با استفاده از ترفندي عجیب و ابتکاري!
» با نسل جديدساعت مچي«جي پي اس»، اطلاعات راه ها را دانلود کنيد
» راهکارهاي حفظ امنيت وبلاگ(قسمت اول)
» طراحي هاردديسک با قابليت ذخيره 10 ميليون ساله اطلاعات
» روش جديدي براي بستن برنامه هايي که هنگ کرده است
» عکسی جالب/طراحی جدید شرکت سونی
» رمزهاي عبور خود را در اينترنت مديريت کنيد
» ابداع فناوري جديد تلويزيون هاي سه بعدي بدون نياز به عينک
» امواج الکترومغناطيسي برخي وسايل منزل از دکل برق بيشتر است!!
» ساخت نخستين ماوس خنک کننده مجهز به فن براي علاقه مندان بازي هاي رايانه اي





پيوندها


ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com