انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
نويسندگان
محمد دیندار
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 73835
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آموزش اورکد  <-PostCategory-> 

 نرم افزار OrCAD یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای آنالیز و شبیه ساز مدارات الکترونیکی است که جایگاهی  ویژه در  مجامع علمی  جهانی  دارد . دقت تحلیل این نرم افزار به حدی است که در اکثر آزمایشگاه های  الکترونیک در صنایع قطعه سازی  از آن برای تست مدارات داخلی قطعات استفاده می شود . در این نرم افزار میتوان مدار را از نظر ولتاژ dc و ولتاژ ac و …. مورد تحلیل وبررسی قرار داد  ، ویژگی که باعث برتری این نرم افزار نصبت به دیگر نرم افزار های هم تراز میشود ، قابلیت مشاهده تاثیر انواع پارمتر ها مانند ، دما و نویز  و… بر روی مدار میباشد ، شبیه سازی مدارات  آنالوگ با این نرم افزار ، مانند تست مدار در عمل است .

 

مقاله زیر یه مقاله 49 صفحه ای است که به صورت خلاصه و روان و کاربردی به آموزش این نرم افزار می پردازد.

(منابع : iranmicro.ir ، vatandownload.com )

دانلود

 

 

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:آموزش اورکد,ساعت 10:5 توسط محمد دیندار |
شبکه بی‌سیم حسگر  <-PostCategory-> 

 معرفی شبکه‌های بی‌سیم حسگر WSN پیشرفت‌های اخیر در زمینه الکترونیک و مخابرات بی‌سیم توانایی طراحی و ساخت حسگرهایی را با توان مصرفی پایین، اندازه کوچک، قیمت مناسب و کاربری‌های گوناگون داده است. این حسگرهای کوچک که توانایی انجام اعمالی چون دریافت اطلاعات مختلف محیطی (بر اساس نوع حسگر، پردازش و ارسال آن اطلاعات را دارند، موجب پیدایش ایده‌ای برای ایجاد و گسترش شبکه‌های موسوم به شبکه‌های بی‌سیم حسگر WSN شده‌اند. یک شبکه حسگر متشکل از تعداد زیادی گره‌های حسگری است که در یک محیط به طور گسترده پخش شده و به جمع‌آوری اطلاعات از محیط می‌پردازند. لزوماً مکان قرار گرفتن گره‌های حسگری، از ‌قبل‌تعیین‌شده و مشخص نیست. چنین خصوصیتی این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانیم آنها را در مکان‌های خطرناک و یا غیرقابل دسترس رها کنیم از طرف دیگر این بدان معنی است که پروتکل‌ها و الگوریتم‌های شبکه‌های حسگری باید دارای توانایی‌های خودساماندهی باشند

 


ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:شبکه بی‌سیم حسگر,ساعت 9:58 توسط محمد دیندار |
دانلود مجموعه فیلم های آموزش AVR به زبان فارسی  <-PostCategory-> 

 این آموزش در 16 قسمت جای داده شده و تمامی مباحث در آن جای داده شده است. این آموزش برای مبندیان بسیار عالی بوده و برای کسانی که آشنایی با AVR دارند هم توصیه می شود که حتما این فیلم ها را مشاهده نمایند زیرا نکات بسیار جالبی در آن گنجانده شده که حتی برای خودم هم که با AVR کار کردم جالب بود. 

 

در این آموزش سعی بر استفاده از اصول AVR بوده و زبان خاصی به تنهایی مورد استفاده قرار نگرفته بلکه از دو زبان بیسیک و C استفاده نموده که این خود مهم ترین ویژگی مفید این مجموعه می باشد.

 

امیدوارم که این آموزش که قصد سازنده آن نیز گسترش و آموزش جامع AVR بوده برای شما کاربران عزیز سایت مفید واقع شود. راستی حتما ما رو از نظرات خوبتون بی دریغ نذارید.

 

 

 

دانلود مستقیم فیلم ها از سایت آپارات :

 

لینک کلیه فیلم ها

بخش اول   بخش دوم   بخش سوم   بخش چهارم   بخش پنجم   بخش ششم   بخش هفتم  بخش هشتم   بخش نهم   بخش دهم   بخش یازدهم   بخش دوازدهم   بخش سیزدهم  بخش چهاردهم   بخش پانزدهم   بخش شانزدهم   بخش هفدهم  بخش هجدهم  بخش نوزدهم   بخش بیستم   بخش بیست و یکم


+ نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:دانلود مجموعه فیلم های آموزش AVR به زبان فارسی,ساعت 9:53 توسط محمد دیندار |
مدار داخلی و مشخصات IC 741  <-PostCategory-> 

 برای مشاهده مدار داخلی و مشخصات IC 741 (درس مدار مجتمع خطی ) اینجا کلیک کنید

(برای مشاهده می بایست برنامه Adobe Reader در سیستم شما نصب باشد)

 

img/daneshnameh_up/3/31/741.gif


+ نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:51 توسط محمد دیندار |
ساخت دستبند حسگر عرق براي شناسايي حملات مرگبار تشنج  <-PostCategory-> 

دانشمندان موسسه فناوري ماساچوست نوعي دستبند حسگر عرق ساخته اند که قادر به تشخيص حمله خفيف از تشنج مرگبار است.به گزارش ايسنا، اين دستبند به دقت يک موج نگار مغز کار مي کند و در حال حاضر به عنوان يک دستگاه سنجش استاندارد براي اندازه گيري شدت تشنج استفاده مي شود.همچنين بيمار خواهد توانست بدون مراجعه به بيمارستان به پيش بيني شدت حمله بپردازد.اين دستبند ميزان رسانايي پوست و اين مهم را که يک جريان الکتريکي با چه ميزان سهولت در سطح پوست حرکت مي کند، اندازه گيري مي کند که اين روند به ميزان تعرق فرد ارتباط دارد چرا که غدد عرق تنها با سيستم عصبي سمپاتيک فعال مي شود.


+ نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:1 توسط محمد دیندار |
نکاتي براي حفظ امنيت وبلاگ  <-PostCategory-> 

 نام کاربري و رمز عبور خود را تنها در صفحه اول و يا در بخش ورود کاربران سايت وارد کنيد: يکي از مواردي که در هر بار وارد کردن نام کاربري و رمز عبور براي ورود به وبلاگ بايد کنترل کنيد، آدرس سايت پشتيبان وبلاگ در نوار آدرس مرورگر است به عنوان مثال اگر وبلاگ خود را در بلاگفا ساخته ايد کنترل کنيد که آدرس موجود در نوار آدرس دقيقا آدرس سايت بلاگفا باشد؛ زيرا وارد کردن رمز عبور در هر صفحه اي غير از صفحه اصلي سايت سرويس دهنده مي تواند به معني هک شدن وبلاگ شما باشد. يکي از معمول ترين شيوه ها براي فريب کاربران و گرفتن رمز عبور آن ها طراحي و ساخت سايت هايي مشابه سايت هاي معروف خدمات وبلاگ است که کاربر در نگاه اول فکر مي کند وارد سايت اصلي شده است، اما با چک کردن آدرس سايت در نوار آدرس مرورگر به راحتي مي توان درست بودن يا نبودن آن را تشخيص داد.ايميل مناسب انتخاب کنيد: اغلب سايت هاي سرويس دهنده وبلاگ هنگام ثبت نام از کاربرانشان آدرس ايميلي مي خواهند تا اگر در آينده رمز عبور خود را فراموش کردند با اعلام ايميل آن را دوباره دريافت کنند. در اين شرايط دقت کنيد آدرس ايميلي را براي ساخت وبلاگ خود معرفي کنيد که در مسنجرها و شبکه هاي اجتماعي استفاده نشده باشد و به نوعي ايميل خصوصي خود را به مديران وبلاگ ارائه دهيد.


+ نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 11:1 توسط محمد دیندار |
جزئيات آيين نامه جديد مهمان شدن و نقل و انتقال دانشجويان اعلام شد  <-PostCategory-> 

 با آغاز فرآيند ثبت نام دانشجويان کارداني و کارشناسي دانشگاه هاي دولتي، غيردولتي و فني و حرفه اي در سامانه خدمات آموزش به منظور ارسال درخواست هاي مهماني و انتقال، معاون امور دانشجويان داخل وزارت علوم به بيان جزئيات آيين نامه بازنگري شده مهماني و انتقال پرداخت. مجتبي بذرافشان در گفت وگو با خبرنگار مهرگفت : بر اساس اين آيين نامه، مدت مهماني تا 4 سال براي مقطع کارشناسي و دو نيم سال براي کارداني و کارشناسي ناپيوسته مي تواند باشد و بعد از اين دوره زماني، همانند روال گذشته دانشجو بايد مهمان دائم شود يا انتقال يابد يا اين که به دانشگاه مبدا برگردد.وي همچنين درباره بازه زماني رسيدگي به درخواست هاي ثبت شده دانشجويان در سامانه خدمات آموزشي، گفت: دانشگاه هاي مبدا از تاريخي که دانشجويان درخواست خود را در اين سامانه ثبت کنند، کار بررسي را آغاز مي کنند و تا 15 تيرماه فرصت رسيدگي به تمام درخواست هاي دانشجويان در دانشگاه مبدا وجود دارد.به گفته اين مقام مسئول در وزارت علوم، رسيدگي به درخواست دانشجويان در دانشگاه هاي مقصد تا 10 شهريورماه اعلام شده و دانشجويان بايد در طول فرآيند ثبت درخواست، تقاضاي خود را با دقت ثبت کنند زيرا بعد از 31 ارديبهشت ماه امکان ويرايش وجود ندارد.به گزارش مهر، تنها دانشجويان مقاطع کارداني و کارشناسي دانشگاه‌ها امکان ثبت‌نام و ويرايش درخواست‌هاي خود را دارند و بر اساس آيين نامه بازنگري شده مهماني و انتقال، فرآيند نام‌نويسي تنها يک بار در سال و آن هم در ارديبهشت‌ماه براي هر دو نيم سال تحصيلي انجام مي‌شود.در اين دوره از ارسال درخواست‌هاي مهماني و انتقال، دانشجويان تنها حق انتخاب دو دانشگاه را دارند که تحت عنوان "انتخاب دانشگاه اولويت يک" و "انتخاب دانشگاه ذخيره" در سامانه خدمات آموزشي معرفي شده است.وي گفت: در آيين نامه بازنگري شده مهماني و انتقال، در صورتي که دانشجو در انتخاب دانشگاه اولويت اصلي پذيرش نشد در دانشگاه ذخيره که نزديک محل سکونت دانشجو است، پذيرش مي شود.معاون امور دانشجويان وزارت علوم همچنين خاطر نشان کرد که شرايط معدل در اين آيين نامه هيچ تغييري نکرده است.


+ نوشته شده در یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:29 توسط محمد دیندار |
معرفي امکانات جديد ويندوز 8 (قسمت دوم)  <-PostCategory-> 

 هفته گذشته از 3تغيير و تحول نسخه جديد ويندوز 8 يعني حذف دکمه استارت، مرورگر اينترنت اکسپلورر 10 و اپليکيشن بار گفتيم ، در ادامه شما را با ديگر امکانات جديد اين ويندوز تازه وارد آشنا مي کنيم.زوم معنايي و منطقي (Semantic Zoom): زوم معنايي در ويندوز 8 برنامه ها را به راحتي و با سرعتي بالا سر و سامان مي دهد. سمانتيک زوم به شما امکان مي دهد با کليک روي يک گزينه تمام برنامه هاي کاربردي خود را در نمايي کوچک ببينيدو هر چه سريع تر به آن ها دسترسي پيدا کنيد. همچنين مي توانيد به راحتي گروهي از برنامه ها را از جايي به جاي ديگر در حافظه منتقل کنيد. با اين کاربرد جديد سمانتيک زوم شيوه برنامه هاي پرکاربرد در صفحه استارت را مي توانيد تعيين کنيد و ديگر براي دسترسي به آن ها نيازي به اسکرول کردن نخواهيد داشت.قابليت اشتراک گذاري: «SkyDrive» نام سرويس جديدي از مايکروسافت است که فضايي ابري براي ذخيره و اشتراک گذاري اطلاعات در اختيار کاربران مي گذارد،اما نسخه جديد اسکاي درايو که يکي از رقيب هاي جديد iCloud کمپاني اپل است يکي از بخش هاي کاربردي و جذاب اينترنتي است که با سيستم عامل ويندوز 8 ادغام شده است. براي مثال در اين نسخه از ويندوز بخشي وجود دارد که امکان اشتراک گذاري و آپلود سريع فايل ها را امکان پذير خواهد کرد. همچنين امکان ضميمه کردن فايل به ايميل و يا اشتراک گذاري يک صفحه در اينترنت اکسپلورر با ديگر کاربران از ويژگي هاي اين سرويس جديد است که ويندوز 8 از آن پشتيباني مي کند.


+ نوشته شده در یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 8:28 توسط محمد دیندار |
مطالب پيشين
» نکاتي براي خريد لوازم جانبي رايانه لوحي (1)
» کتابخانه ديجيتالي براي کتاب‌هاي ديجيتالي!
» طراحي صفحه نمايش چند لمسي با قابليت استفاده هم زمان از قلم و دست
» راهکارهاي حفظ امنيت وبلاگ (قسمت دوم)
» فارسی کردن اعداد درMicrosoft Word
» صرفه جویی در مصرف باتري و بالا بردن عمر آن
» رفع مشکل مشاهده صفحاتSave شده توسط IE7
» برنامه هاي پخش شده از تلوزیون را دانلود کنید!
» از سی دي هاي سوخته خود مجدد استفاده کنید!
» 3 راه براي دانلود ویدئوهاي آنلاین
» افزایش صداي اسپیکر هر نوع گوشی همراه با استفاده از ترفندي عجیب و ابتکاري!
» با نسل جديدساعت مچي«جي پي اس»، اطلاعات راه ها را دانلود کنيد
» راهکارهاي حفظ امنيت وبلاگ(قسمت اول)
» طراحي هاردديسک با قابليت ذخيره 10 ميليون ساله اطلاعات
» روش جديدي براي بستن برنامه هايي که هنگ کرده است
» عکسی جالب/طراحی جدید شرکت سونی
» رمزهاي عبور خود را در اينترنت مديريت کنيد
» ابداع فناوري جديد تلويزيون هاي سه بعدي بدون نياز به عينک
» امواج الکترومغناطيسي برخي وسايل منزل از دکل برق بيشتر است!!
» ساخت نخستين ماوس خنک کننده مجهز به فن براي علاقه مندان بازي هاي رايانه اي





پيوندها


ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com