انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 شرکت موزيلا در سه ماه اخير سعي کرده است فهرستي از ويژگي‌هاي جديد را به مرورگر خود اضافه کند. تغييرات جديد که شامل افزونه‌ها نيز مي‌شود باعث شده تا فايرفاکس ساده‌تر و بهتر اجرا شود. حدود 80 درصد از اين افزونه‌ها با هر يک از نسخه‌هاي جديد فايرفاکس سازگاري دارد.

 

گامي براي جذب مخاطب بيشتر

در اوايل سال 2012، مهاجرت مرورگر کروم به طرح جديد براي کنترل HTML5 و توسعه بهتر وب باعث شد تا شرکت موزيلا با به‌روز رساني مختصر، بدون آن که به راه‌اندازي مجدد فايرفاکس نياز باشد، مرورگري با توانايي‌هاي جديد ارائه دهد. اين شرکت از اجراي برنامه‌هاي خود در سه ماهه دوم سال جاري خبر داده است که از جمله مي‌توان به ايجاد Tab جديد در محل نوار جست‌وجوي مرورگر اشاره کرد که حريم خصوصي کاربران را تضمين مي‌کند. همچنين موزيلا قصد دارد با بهبود مديريت بارگذاري و نوارهاي موجود در صفحه اصلي فايرفاکس، گامي به سوي جذب مخاطب بيشتر بردارد.

 

خواب موزيلا براي فايرفاکس

موزيلا پيش‌بيني کرده است که در نيمه دوم سال 2012 به بسياري از اهداف خود دست پيدا کند. يکپارچه‌سازي ابزار به اشتراک‌گذاري با عنوان Firefox Share، ايجاد نسل بعدي موتور جاوااسکريپت با نام IonMonkey، آماده‌سازي نسخه آزمايشي فايرفاکس براي ويندوز 8، راه‌اندازي سيستم تشخيص هويت مبتني بر ايميل که به کاربران اجازه مي‌دهد تا از يک سرور امن به مرورگر فايرفاکس وارد شده و تنظيمات لازم را بر اساس نياز خود تغيير دهند از اهدافي هستند که موزيلا به دنبال اجرايي کردن آن‌ها است.

 

برنامه‌هاي موزيلا در برابر رقبا

اگر موزيلا به اهداف خود دست پيدا کند، موفقيت بزرگي را از آن خود کرده است چرا که طرح‌هاي وب‌باز و ويژگي‌هاي جديد در فايرفاکس نه تنها به استقلال موزيلا کمک مي‌کند بلکه سکوي پرتابي خواهد بود تا اين شرکت از رقباي خود پيشي بگيرد. اگرچه مرورگر کروم از لحاظ گرافيک و امنيت در وضعيت مناسبي قرار دارد و IE10 نيز در محدوده زماني ماه اکتبر به طور عميق با ويندوز 8 ادغام خواهد شد اما موزيلا براي ايجاد تغيير، مصمم‌تر از گذشته وارد ميدان رقابت شده است. از طرف ديگر با اين که مرورگرهاي سافاري و اپرا رقباي جدي فايرفاکس محسوب نمي‌شوند اما موزيلا نسبت به آن‌ها نيز بي‌توجه نيست و براي آن‌ها نيز برنامه دارد.

 

موزيلا سازگار مي‌شود

ايجاد تغييرات جديد در مرورگر فايرفاکس، تنها پروژه موزيلا نيست. اين شرکت درصدد راه‌اندازي سيستم‌عامل تلفن‌همراه نيز مي‌باشد. فشارهاي داخلي و خارجي به ويژه در رابطه با مرورگر فايرفاکس، باعث شده است تا موزيلا خود را براي سازگاري با شرايط رقابت آماده کند.

منبع:خراسان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:16 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 73901
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان