انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 همانطور که می دانید مخابرات از کلمه عربی و جمع ریشه دارد و می توان ریشه اصلی این کلمه را بر مبنای مخابره دانست.آیا واقعا ریشه علمی این کلمه هم بر مبنای مخابره است؟تا حدودی همین طور است این علم یک حرف اصلی یا هدف اصلی دارد و آن مخابره اطلاعات با هر شکل و به هر شکل ممکن است.

 

علم مخابرات و صنعت مخابرات مجموعه ای از دستاورد های لازم برای انتقال مناسب اطلاعات را فراهم می کند.امروزه مخابرات یکی از کلیذی ترین علوم عصر حاضر است و بدون این صنعت جهان ما خالی از ارتباط خواهد شد.عصر جدید عصر ارتباطات است و هر سیستم ارتباطی در حوزه ی مخابرات قرار می گیرد.اهمیت ارتباطات در دنیای ما بقدری بالاست که ما براحتی انبوهی از وسایل ارتباطی را می توانیم دور و اطراف خود مشاهده کنیم که یا مستقیما مخابراتی هستند یا به طور غیر مستقیم مخابراتی هستند.مهندسی مخابرات یکی از رشته های شناخته شده در سطح جهان است که رشته های مرتبط با این شاخه مثل فناوری اطلاعات it یا ict یا سایر شاخه های مخابرات را می توان نام برد.در کشور ما هم مخابرات معمولا با دو گرایش انتقال یا سوییچ از همان کارشناسی وجود دارد . در مقاطع بالاتر مثل کارشناسی ارشد گرایش میدان و گرایش سیستم ها در ایران معمولا وجود دارد ولی گرایش های متنوع تر دیگری در سایر کشورها در مخابرات دیده می شود مثل مخابرات ماهواره ای و سایر گرایش ها که در جلسات بعد مفصلا توضیح داده خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:39 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 73879
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان