انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 بازي‌هاي رايانه‌اي و کنسول‌هاي بازي يکي از سرگرمي‌هاي مهم نسل امروز هستند.

در چنين وضعيتي تنها يک هدف براي افرادي که در اين راستا فعاليت مي‌کنند، به وجود مي‌آيد و آن هم اين است که از هر راهي که مي‌توانند استفاده کنند تا از ديگر رقباي خود جلو افتاده و به طريقي حتي براي مدت زماني کوتاه پيروز اين عرصه باشند.

در جهان تجارت بازي‌هاي رايانه‌اي و کنسول‌هايي که در آن توليد مي‌شوند هميشه نبرد بسيار زيبايي بين شرکت‌هاي مختلف وجود داشته است که به نحوي نتيجه آن تنها به سود کاربران و افرادي بوده است که بازي مي‌کردند و از محصولات اين شرکت‌ها استفاده مي‌کردند.

دو شرکتي که در چند سال اخير در اين راستا نبرد محسوس‌تري داشته‌اند، سوني و مايکروسافت مي‌باشند. اين دو غول جهان بازي هميشه بر سر توليد و بازار کنسول‌هاي بازي‌هاي رايانه‌اي با يکديگر در رقابت بوده‌اند و در اين بازار جهاني در بعضي از اوقات به نوبت به پيروزي دست مي‌يافتند.

هر محصولي که هر کدام از اين دو شرکت توليد کرده و به بازار ارائه مي‌کنند تا مدت‌ها مورد بحث بسياري از افراد قرار گرفته و تمامي افراد متخصص در مورد آن نظر خواهند داد. Xbox 360 از مهم‌ترين محصولاتي است که مايکروسافت با استفاده از يک تيم بسيار متخصص به وجود آورده تا از محصول شرکت سوني انتقام بگيرد. مدير پروژه توليد Xbox جديد، فردي است که همه او را پيتر مور کبير مي‌نامند. آقاي پيتر مور Peter Moore، متولد سال 1955 ميلادي بوده و همه بيشتر او را با عنوان مدير بخش تجاري شرکت بزرگ مايکروسافت مي‌شناسند.

او مدير تيم‌هاي توليدکننده پروژه‌هاي بسيار بزرگي چون Xbox 360 ،Xbox و سگا بوده است. او مدت بسياري را با شرکت مايکروسافت همراه بوده و در ارائه اين محصولات با مديريتي بسيار قدرتمند به اين شرکت کمک فراواني کرده است اما در 17 جولاي سال 2007 ميلادي به دليل به وجود آمدن برخي از مشکلات مايکروسافت را ترک کرد و به تيم مديريت فني شرکت مطرح توليدکننده بازي Electronic Arts يا همان EA پيوست. مور فرزند يک رستوران‌دار در کشور انگليس بوده و در ابتدا به صورت حرفه‌اي فوتبال بازي مي‌کرد و پس از آن هم معلم ورزش شد. او پس از مدتي نخستين کارخانه بسيار بزرگ توليدکننده توپ فوتبال را ساخت و در اين راه فعاليت کرد.

شرکت توليدکننده سگا در سال 1999 مور را به افسانه بازاريابي تشبيه کرد و او را براي مديريت محصول جديدش به خدمت گرفت.

پايگاه www.gamasutra.com مصاحبه‌اي را با او انجام داده است که در ادامه مي‌خوانيم.

 

پس از ترک شرکت مايکروسافت، نگران آينده‌اي که بر سر کنسول‌ها و بازي‌ها مي‌آيد، نبوديد؟ آيا دوست نداشتيد کارتان باز هم با همان موفقيت قبلي ادامه داشته باشد؟

به هر حال من از سال 2003 با مايکروسافت همکاري داشته‌ام و بعد از گذشت اين زمان و کسب موفقيت‌هاي فراوان به طور حتم مايکروسافت و آينده آن در بازي‌ها برايم بسيار ارزش خواهد داشت اما اکنون بسيار خوشحالم که مديري قدرتمندتر از من جاي مرا گرفته است. همه ما دليل اصلي موفقيت بازي‌هايي چون NFS ،Harry Potter و The Sims را تنها بر اثر تجربه بالاي او مي‌دانيم.

 

شما به عنوان يک مدير و توليدکننده بازي بيشتر به چه سبک از بازي‌هاي موجود علاقه داريد؟

شايد باور نکنيد ولي من عاشق بوکس و بازي‌هايي هستم که بوکس حرف اول را در آن‌ها مي‌زند و شايد بتوانم با قطعيت بگويم که FaceBreaker محبوب‌ترين بازي من است.

 

برنامه شما براي آينده‌اي نزديک چيست و چه کارهايي را در صدر کارهاي خود قرار داده‌ايد؟

ما به طور حتم به دنبال توليد بالاتر و جلب مصرف‌کننده بيشتر خواهيم بود. به همين منظور قصد داريم تا در شرکت EA بازي‌هاي بسيار متنوعي را توليد کنيم. از نظر من از ميان کنسول‌هاي موجود کنسول Wii شرکت نينتندو، شانس بالاتري را براي به دست آوردن موفقيت در بين کنسول‌هاي ديگري که موجود هستند، دارد و به همين دليل هم ما سعي داريم که بيشتر بازي‌هايمان را براي کارکردي بهتر روي سيستم عامل نينتندو، توليد کنيم.

 

از اين موضوع ناراضي نيستيد که کنسول بازي Xbox که حاصل تلاش شما محسوب مي‌شود، در دست ديگران باشد و به آن‌ها سود برساند؟

به هيچ وجه من بيشتر از پول به دنبال شهرت هستم و در مايکروسافت تنها به اين دليل دوست داشتم فعاليت داشته باشم که مشهور بمانم. نام مايکروسافت براي من بسيار ارزش داشت و بسيار خوشحال بودم که در شرکتي فعاليت داشتم که نام آن را همه مردم جهان شنيده‌اند. البته در EA هم شرايط تا حدي مشابه همان زمان است و من سعي دارم همه چيز را دوباره بنا کنم.

منبع : خراسان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:7 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 73852
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان