انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تعریف عشق مثله نگاه تو مشکل است

شاید که عشق سیب  قشنگ مقابل است

تعریف عشق از لب سرخت شنیدنی است

تعریف عشق از لب سرخ تو کامل است

شاید که عشق منظقه ای از جمال توست

شاید که عشق هم به جمال تو مایل است

حوا... عجب جمال شگفتی خدای من!

باور نمی کنم که خمیر تو از گل است

زیبا شدی اگر تو گناهی نکرده ای

اظهار زهد پیش جمال تو مشکل است

کردم هبوط من اگر از لمس سیب تو

جرم تو نیست جرم بزرگ من و دل است

 حوا بیا برای دلم یک غزل بخند

بی خنده تو زندگیم دور باطل است

 بوی بهشت می شنوم از جمال تو

هر جا تویی  بهشت خدا در مقابل است

حوا دلم هوای تو را می کند هنوز 

 حوا دلم فقط به وصال تو مایل است

 من سیب سرخ عشق تو را چیده ام بلی

این سیب سرخ تا به ابد سهم این دل است!



نظرات شما عزیزان:

بابایی
ساعت16:35---21 فروردين 1391
پرسید کدام راه نزدیک تر است؟
گفتم به کجا؟
گفت به خلوتگه دوست.
گفتم تومگر فاصله ای میبینی بین آن کس که دل ما همه منزلگه اوست؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:25 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 73958
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان