انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خدایا...

خدای من زیباست

دیوارهای خالی اتاقم را

    از تصویرهای خیالی او پر میکنم

             خدای من زیباست

                       خدای من رنگین کمان خوشبختی است


که پشت هر گریه انعکاسش را روی سقف اتاق می بینم

من هیچ با زبان کهنه صدایش نکرده ام

      و نه لابه لای بغچه پیچ سجاده رهایش

                 او در نهایت اشتیاق به من عاشق شد

                                                        و من در نهایت حیرت

خدایا !!!

منو ببخش و بیامرز برای لحظه هایی که عطر حضور تو رو احساس نکردم.

غافل شدم !!!  تباه شدم !!!

وباز برای معصومیت لحظه هایی که گمان میکردم تنها تو رو می پرستم.

 

اما یه بار دیگه ازت میخوام که تو این شبای با عظمت دل منو همه ی جوونای مثل منو به نور ایمان و یقین مزین کنی و با تبسم مهربون نگاهت به جانهای خاموشمون معنایی از عشق و صداقت و پاکی ببخشی

 

..........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

 

آری....

می دانم !....

خوب می دانم که خدا هست حتی در غریبانه ترین تنهایی هایم ...و اوست که همیشه بهترین ها را در هر لحظه از زندگی ام به من همیشه هدیه می کند ...

و من ایمان دارم به قدرت و مهر و لطف خدای مهربانم .

خدایا !..........

تو را سپاس برای هر آنچه که به من عطا کرده ای و هر آنچه که به من عطا خواهی کرد .

من !...این بنده ی سراسر نیاز و خواهش تو ای خدای مهربان همیشه چشم براه لطف و کرم و مهربانی و بخشندگی ات هستم .

الهی به امید تو و رحمتت لحظه لحظه بودنم را نفس می کشم و با امید به رحمت بی حد و حساب تو ای مهربان قدرتمند روزهایم را زندگی می کنم....و یقین دارم که تو آرامش و شادی را در لحظه لحظه های زندگی ام به من هدیه خواهی کرد مهربان من ! خدای من ! پناه من ! پناه من ! پناه من !.......

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:46 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 73993
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان