انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 يکـي از کاربردهاي مهم گوشي‌هاي همراه ارسال پيامـک به ديگـران است که همه مـا با آن سر و کار داشتـه‌ايم. در ايـن زمينـه امکانـات فراواني وجود دارد که ما با فراهم آوردن اين امکانات در کنار ارسال پيام مي‌توانيم حداکثر استفاده را از اين فناوري ببريم.

نرم‌افزارهاي زيادي براي ارسال و مديريت پيام‌ها وجود دارند که به ما در اين رابطه کمک مي‌کنند اما مسئله مهم اين است که اگر نرم‌افزاري باشد تا تمام اين امکانات را به طور يک‌جا در کنار هم قرار دهد، خيلي کار را ساده مي‌کند.

اين هفتـه قصد داريم تا در اين زمينه يک نرم‌افزار پرکاربرد و معروفي را به نام Free iSMS All In One به شما معرفي کنيم که مخصوص سيستم‌عامل سيمبين با نگارش‌هاي آنـا، بل، V5، V3 و 3^ است و با آن‌ها سازگار مي‌باشد.

همان طور که گفتيم در اين برنامه اکثر برنامه‌هاي جانبي براي ارسال پيامک در کنار هم جاي گرفته است و مي‌توان آن را به عنوان بهترين برنامه مديريت پيام کوتاه نام برد.

اين برنامه داراي يک محيط کاربري زيبا و کاربر پسند مي‌باشد که علاوه بر آن امکان تغيير پوسته ظاهري آن نيز فراهم شده که شما با دريافت بسته‌هاي به‌روز رساني و يا پوسته‌هاي طراحي شده از اينترنت، مي‌توانيد آن را سفارشي کرده و زيباتر سازيد. براي مثال با اين کار مي‌توانيد محيط کار با پيامک را به محيط گوشي‌هاي آيفون تغيير دهيد.

يکي از کـاربردهاي مهم اين برنامـه امکان گرفتن پشتيبـان از پيامـک‌ها و يا بازگردانـي آن‌هـا مـي‌باشد. علاوه بر اين امکان ارسال پيامک‌هاي زمان‌بندي شده و يا پيامک‌هاي Flash نيز در آن فراهم شده است.

در اين نرم‌افزار مي‌توانيـد به راحتي از متن پيام‌ها کپي بگيريد و يا در ارسـال پيام‌هاي‌تان از شکل‌هاي موجود در آن استفاده کنيـد. همچنين امکان انتخاب عکس براي مخاطبيـن و قابليت ارسال پيامک مجازي براي خودتـان در زمان مشخص فراهم گرديده است. از ديگر امکانـات اين نرم‌افزار مي‌توان به شمارش‌گر پيام‌ها و امکـان به اشتراک‌گذاري پيام‌ها اشاره کرد.

يکي از نکات زيبا در گوشي‌هاي آندرويد و iOS امکان نمايش پيام‌ها به صورت يک جا و يا به صورت سناريوي گفت‌و‌گو است که با نصب اين برنامه چنين قابليتي نيز براي گوشي شما فراهم مي‌گردد.

به دليل محبوبيت اين نرم‌افزار، بسته‌هاي به‌روز رساني زيادي براي آن عرضه شده که با نصب آن‌ها مي‌توانيد تجربه‌هاي متفاوتي در استفاده از اين برنامه داشته باشيد.

خبر خوب اين که چندي پيش توسط يک گروه ايراني که در زمينه فارسي‌سازي برنامه‌ها فعاليت دارند، اين برنامه نيز فارسي شده است. همچنين آيکون‌هاي Smiley پيش‌فرض اين برنامه که بسيار قديمي بودند به‌روز رساني شده‌اند.

در صورت تمايل براي دريافت اين برنامه مي‌توانيد به نشاني زير مراجعه کنيد.

 

www.bytemobile.persiangig.com/my

download/free_isms_allin_one.sis


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 9:4 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 73826
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان