انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 گر بخواهيد به مديريت فايل ها و پوشه هاي روي رايانه خود بپردازيد از چه روشي استفاده مي کنيد؟ به احتمال زياد از طريق کابل USB به محتويات حافظه تلفن همراه دسترسي پيدا مي کنيد يا اين که قاب پشت گوشي را باز و پس از خارج کردن کارت حافظه، آن را به رايانه متصل مي کنيد.

اما يک راه ساده تر هم وجود دارد که نه دردسر بازکردن قاب گوشي را دارد و نه همراه داشتن هميشگي کابل USB را بلکه تنها با نصب يک نرم افزار ساده و کم حجم به نام «WiFi File Explorer» مي توانيد ارتباطي کامل و همه جانبه را به صورت بي سيم، ميان رايانه شخصي و گوشي همراهتان برقرار کنيد و بدون هيچ مشکلي به مديريت فايل ها، پوشه ها و برنامه ها بپردازيد. ضمن اين که يکي از مهم ترين مزيت هاي اين نرم افزار که از سامانه «WiFi» براي برقراري ارتباط ميان گوشي و رايانه استفاده مي کند، سرعت بالاي آن است.روش کار به اين شکل است که پس از نصب اين برنامه روي گوشي ، مي توانيد کليد WiFi رايانه خود را روشن کنيد و پس از اتصال 2 دستگاه، کليه محتويات حافظه گوشي را روي مرورگر رايانه خود مشاهده کنيد، اين مرورگر مي تواند «اينترنت اکسپلورر» ، «فايرفاکس» يا «کروم» باشد. با استفاده از اين برنامه همچنين مي توانيد از منوي «Searcبه جست وجوي اطلاعات و يا با استفاده از منوهاي «All Videos» ، «All Pictures» و «All Music» به مشاهده کليه عکس ها، فيلم ها و فايل هاي صوتي بپردازيد.

آدرس دريافت برنامه به حجم يک مگابايت براي سيستم عامل آندرويد 1.6 به بالا:

khorasanmobile.persiangig.com/WiFi.File.Explorer.zip



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 9:4 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 73857
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان