انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ويندوز 8 آخرين نسخه ويندوز مايکروسافت است که علاوه بر پشتيباني از صفحه کليد و ماوس از يک رابط لمسي تحت عنوان «مترو» نيز پشتيباني مي کند اما غير از پيشرفت هايي که در حوزه پشتيباني از سخت افزار داشته است امکانات و قابليت هاي جديد نرم افزاري نيز دارد که طي چند شماره تک تک آن ها را معرفي مي کنيم. پس اگر قصد مهاجرت به ويندوز 8 را داريد و يا مي خواهيد تغييرات نرم افزاري آن را با ويندوز هاي قبلي مقايسه کنيد، با ما همراه شويد.

دکمه Start: اولين و واضح ترين تغيير ويندوز 8 در ناپديد شدن دکمه start است. ديگر مانند ويندوزهاي قبلي در گوشه سمت چپ پايين صفحه دکمه استارتي وجود ندارد تا با کليک روي آن به تمام بخش هاي سيستم عامل خود دسترسي پيدا کنيد و اين منو تنها با فشردن کليد فيزيکي استارت يا همان کليد لوگوي ويندوز که روي صفحه کليدها طراحي شده، قابل دسترسي است.

مرورگر Internet Explorer 10 : آخرين نسخه مرورگر قديمي اينترنت اکسپلورر روي ويندوز 8 به صورت پيش فرض وجود دارد که طراحان آن ادعا دارند اينترنت اکسپلورر 10 بسيار سريع تر، امن تر و نيز داراي افزونه هاي متنوعي خواهد بود که در نسخه هاي قبلي اين مرورگر تا به حال نبوده است. زبانه هاي جديد و کاربردي در اين نسخه از اکسپلورر مي تواند به تمام نيازهاي يک کاربر حرفه اي در وب گردي پاسخ دهد.

اپليکيشن بار يا App Bar : ويندوز جديد با رابط کاربري مترو مي تواند از همه نرم افزارهاي کم کاربرد شما چشم پوشي و يا به عبارتي ديگر آن ها را تبعيد کند! ويندوز 8 اين قابليت ها را به گونه اي طراحي کرده است که وقتي پايين صفحه را به سمت بالا مي کشيد (با ماوس يا به صورت لمسي) از طريق منو ي جديدي به نام App Bar به تمام اين برنامه ها دسترسي پيدا خواهيد کرد. با اين قابليت جديد مي توانيد هر وقت به برنامه اي احتياج داريد سريع به آن دسترسي پيدا کنيد و هنگامي که آن را نمي خواهيد با مخفي شدن در اپليکيشن بار، ديگر دست و پا گير نخواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 8:46 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 73922
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان