انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)

انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوئیچ)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی گروه مخابرات (گرایش سوییچ) و آدرس mohammaddindar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 

خدایا ...کجایی؟!...یا تو ازم دلگیری و دوری میکنی یا من ترکت کردم و بیخیالت شدم ....هر چی که هست بیخیال ...

 

.معذرت ...العفو ... .بشتاب به من..پناهم بده  یا  ......!

 

 این روزها حس میکنم کمرم  زیر بار این همه مشکل و بلا و نکبت داره خم میشه ...داره  که نه! خم شده ... به ظرفیتم       

 نگاه نكردي.....   نمیتونم قد راست کنم زیر بار این همه مشکل ..خدایا من آدم این همه امتحانت نیستم ....

 دلم گرفته !!!کجایی خدا شونت میخوام .....له شدم ....له شدم زیر بار این همه بلا که حتی اجازه دم زدن هم ندارم ...!

 شونت  بده ...آرومم کن تا بتونم ادامه بدم ...نذار ببرم ...

خدایا جوابگوی این روزایی که داره میره و من دارم پرپر میشم و  کی میده ..روزایی که حسرت یک خنده مونده رو دلم ..

.روزایی که دلم آشیونه میخواد ....دلم ...نفس تازه میخواد

دلم هوا میخواد ..هوای اطرافم سنگین ..نفس که میکشم کم میارم ...دلم گرما میخواد ...!

جواب روزایی که با دیدن خانوادم بغض راه گلوم میبنده ..نمیتونم به آب شدنشون چشم بدوزم و دم نزنم

سخت خدا باور کن سخت ..جواب روزایی که هر کس و ناکسی بهم زخم زبون زد ..سرمون پیش هر از خدا بیخبری خم کردم ....!

اصل نوشت: از اینکه ما را  این همه محتاج خلق کردی خدایا ازت دلگیرم ..!چرا؟!!

دلم تنگ خدا ..کجایی؟!!کم پیدایی  ....بغض من بی جون کرده ....

پ۱:خوردن یک شام چهار نفر بی دردسر مونده رو دلم .....یک شام گرم !

پ2:دلم واسه خونه ای پر از آرامش تنگ ...این خونمون کی رنگ آرامش میبینه؟!


نظرات شما عزیزان:

ساختن سایت رایگان برای شما
ساعت12:47---26 فروردين 1391
ساختن سایت رایگان برای شما

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز در دنياي بي كران اينترنت و مجازي داشتن يك وبسايت " خانه

مجازي " براي هر شخصي واجب و لازم است و هر كسي ميتواند داراي

وبسايت يا وبلاگ شود ، اما داشتن يك وبلاك يا وبسايت مطمئن ، امن و با

امكاناتي بينهايت براي هر كسي پرهزینه است


ولی گروه طراحان وب :: مادگيگ :: با ارائه هاست قدرتمند و رایگان به

کاربران خود این هزینه ها را جبران می کند


آیا دوست دارید یک وبسایت شخصی و پیشرفته داشته باشید ؟


ایا دوست دارید یک سایت داشته باشید ک در آن هیچگونه تبلیغاتی

نشان داده نشود ؟

آیا 10gig فضای رایگان میخواهید ؟


آیا دوست دارید برای سایتتان کی آدرس رند (دامنه زیبا ) داشته باشید ؟

ایا دوست دارید یک سایت خبری ، موزیکال ، مدرسه و ....

پیشرفته داشته باشید ؟

پس هرچه سریعتر ثبت نام کنید.

آدرسهای مادگیگ ب این صورت است :


user.MaadGiG.iR

, user.rzz.ir

,

user.biato.tk

پس به مادگیگ مراجعه کنید.


نمونه سایتهای ساخته شده با هاستینگ مادگیگ .:


http://taksong.tk/

http://up.maadgig.tk/


http://forum.maadgig.tk/

http://qutc.biato.tk/


http://taktaraneh.tk/


http://facemaad.maadgig.tk/


http://sharetronix.maadgig.ir/


, و .... هر سایتی ک دوست دارید و در اینترنت چشم شما را گرفته میتوانید سفارش دهید تا برایتان ب رایگان بسازیم .


امکانات :
ده گیگابایت فضای وب
صد گیگابایت پهنای باند ماهیانه
مانند:user@yorsite.ir پنج عدد حساب ایمیل تحت وب
user.MaadGiG.iR , user.rzz.ir ,user.biato.tk اختصاص دامنه رایگان
نصب کننده سیستم های مدیریت محتوا ، انجمن ساز،گالری ساز
اختصاص پنج عدد دیتابیس(پایگاه داده) به هر دامنه
PHP , MySQL , Cron Jobs , SSH Console پشتیبانی از
. . .و

fبرای ثبت نام به این ادرس بروید :
maadgig.ir



شما هم خیلی راحت میتوانید همچین انجمنی داشته باشید »
forum.maadgig.tk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:11 ] [ محمد دیندار ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 73855
تعداد مطالب : 193
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان